Bemutatkozó
Üdvözlöm a Kontir Lak Számviteli Szolgáltató Bt. honlapján
Széles körű adózási és számviteli ismeretekkel állunk minden tisztelt Ügyfelünk rendelkezésére. Cégalapítás, Könyvelés, Bérszámfejtés, Könyvvizsgálat, Adótanácsadás. A könyvelését, bérszámfejtés és adóügyeit bízza könyvelőirodánkra.
Könyvelőirodánk teljes körű könyvelést és bérszámfejtést nyújt TB- ügyintéző, munkaügyi szakreferenssel és mérlegképes könyvelő munkatársakkal, adószakértői és könyvvizsgálói közreműködéssel:
könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás, könyvvizsgálat, környezetvédelmi termékdíj bevallások elkészítése,hatóságok előtti képviselet (NAV, OEP,), nullás-, illetőségi-, és jövedelemigazolások kikérése.
Ha úgy érzi:
• Könyvelője nem tájékoztatja Önt megfelelően cége eredményeiről, könyveléséről
• Késve, vagy hiányosan kapja meg a vállalkozást érintő adózással, járulék-, adókötelezettséggel, könyvelési adatokkal kapcsolatos információkat
• A munkabér kifizetéseket nem tudja időben teljesíteni, mert későn kapja meg a bérjegyzékeket
• Úgy gondolja, hogy az ön által fizetett könyvelési díj nincs arányban a könyvelési szolgáltatással
• Az adójogszabályok nehezen érthetőek és ezekről nem kap megfelelően tájékoztatást
• Úgy érzi, hogy az Ön vállalkozása csak egy a sok ügyfél közül és könyvelése “futószalagon” készül
Ne legyen a megszokás rabja! Ha nincs megelégedve könyvelője teljesítményével, hozzáállásával vegye fel könyvelőirodánkkal a kapcsolatot!
Könyvelőirodánk vállalja kedvező áron visszamenőleg is: könyvelés-, bérszámfejtés-, elmaradt bevallások-, beszámolók pótlása, ellenőrzése, könyvvizsgálata.
Könyvelőirodánk meghatározó jelentőségű célja: ügyfeleink igényeinek maximális kielégítése.
Könyvelőirodánk kiemelten kezel minden ügyfelet, kivétel nélkül.
Könyvelőirodánk vállalja:
• ZRT-k, KFT-k, BT-k, Egyéni Vállalkozók könyvelését, bérszámfejtését,
• alapítványok, egyesületek könyvelését, bérszámfejtését
• társasházak könyvelését, bérszámfejtését stb.
Minden vállalkozás egyedi, könyvelőirodánk segít megtalálni azokat az adózási lehetőségeket, amelyek alapján szabályosan, de minden adott lehetőséget kihasználva készüljön a könyvelés. Bízunk abban, hogy a könyvelés és adótanácsadás terén igényeinek, elvárásainak megfelelően tud szolgáltatásaink közül választani.
Őszintén reméljük, hogy hamarosan ügyfeleink között üdvözölhetjük Önt is!
Bemutatkozás
A Kontir Lak Számviteli Szolgáltató Bt. 2003-ben alakult baráti vállalkozásként.
Az alakulástól napjainkig tartó folyamatos fejlődésünk során növeltük partnereink számát, akik évek óta folyamatosan veszik igénybe szolgáltatásainkat. Irodánk Csévharaszt Kossuth L. utca 65 szám alatt található ahol ügyfeleinknek és munkatársainknak kulturált, kényelmes körülményeket biztosítunk.
Irodánk arra törekszik, hogy partnerei mindig a saját vállalkozásának megfelelő személyre szabott szolgáltatásban részesüljön. Fontosnak tartjuk a technika által biztosított kapcsolattartás mellett a személyes találkozásokat is, melyeken tapasztalataink szerint több kérdés is válaszra talál. Fő elvünk a megbízható, pontos, gyors munkavégzés.
Naprakész szakmai továbbképzésünket jó nevű kiadók, szakmai előadók által forgalmazott szakkönyvek, folyóiratok, hírlevelek és nem utolsó sorban az internet adta lehetőséget kihasználva biztosítjuk.
Fontosnak tartjuk, hogy szakmailag mindig a legjobbat tudjuk nyújtani Önnek és így a problémákra a legkedvezőbb megoldást találjuk meg.
Céljaink ismertetése
Szerződött ügyfeleink feladata mindössze a keletkezett dokumentumok biztosítása az Iroda számára. A könyvelési anyagok feldolgozása többnyire irodánkban történik. Igény esetén segítséget nyújtunk a zökkenőmentes bizonylatok illetve egyéb dokumentumok átadási rendjének kialakításában. Lehetőséget biztosítunk arra, hogy a bizonylatokat az Önnel egyeztetett időben és helyen vegyük át. A feldolgozott anyag átadásakor is alkalmazkodunk az Ön igényeihez. Nem jelent problémát a kért adatok elektronikus úton való továbbítása sem az Iroda működését támogató korszerű technikai felszereltség támogatása mellett. Mindig rendelkezésére állunk az előzőleg meghatározott időben való személyes megbeszélésekre, hogy megbeszéljük a vállalkozásával kapcsolatos problémákat, terveket és az Ön számára kedvező megoldásokat tudjunk ajánlani. Vállalkozásunk teljes körű számviteli, tb- és munkaügyi és adózási feladatok elvégzésén túl felvállalja az esetlegesen felmerülő ügyintézési feladatokat. Külső ellenőrzések esetén ellátja a képviseleti feladatokat is, megkímélve Önöket az időigényes ügyek intézésétől.
Amiben mi segíteni tudunk
Tisztában vagyunk azzal, hogy egy cégalapítás mekkora anyagi terhet ró Önre. Ennek enyhítése érdekében szolgáltatásaink árait úgy határoztuk meg, hogy azok a vállalkozás indításakor minél kevesebb terhet jelentsenek az Ön számára, ezért: A cégalapítás előtti tanácsadás díját az első havi könyvelési szolgáltatás díjból jóváírjuk!
Üdvözlettel:
Kunné Damner Erzsébet
könyvelő, cégvezető